Нийгмийн хариуцлага, түншлэл

Газарчин дээд сургууль нийгмийн харицлагаа хүлээдэг талаар олон нийтэд таниулахад оршино.

Нийгмийн хариуцлага, түншлэлээ хэрэгжүүлдэг ажлууд:

  1. Багш, ажилчидын ажиллах, оюутнуудын суралцах таатай орчин бүрдүүлэх, эрүүл мэндийн боловсролыг нэмэгдүүлэх сургалт,
  2. Удирдлага, багш нарын харилцааг сайжруулахын тулд явуулсан сургалт,
  3. багш нарын ур чадвар, эрдэм шинжилгээ судалгааны ажлыг дэмжсэн үйл ажиллагаа (олон улс, орон нутагт)
  4. Ногоон байгууламжыг нэмэгдүүлэх, сургуулийн орчин сайжруулахын тулд хийгдсэн ажлууд.

Нийгмийн хариуцлага, түншлэлээ хэрэгжүүлэхийн тулд хийсэн ажлууд:

“Цэвэр агаар” спортлог аялал,

Оюутнуудын бүтээлч сэтгэлгээг хөгжүүлэх ажлууд:


Уухайчдын баярын 93 жилийн ойд зориулсан ИТТ-н бүтээлийн үзэсгэлэнтэй багш оюутнууд танилцлаа.





2016 оны 04-р сарын 09-ны өдөр Эмчилгээний биеийн тамирын холбоо ТББ, Батлан хамгаалах их сургууль хамтран зохион байгуулсан “ЭКО-ИРГЭН ХҮН” нээлттэй аянд Газарчин дээд сургуулийн багш, оюутны төлөөлөл оролцлоо. Нийт багш, оюутнууддаа энэхүү аянд нэгдэхийг уриалж байна. Дасгал хөдөлгөөн бол бидний эрүүл байхын үндэс. Эрүүл биед саруул ухаан оршино.


Газарчин дээд сургуулийн оюутнуудад БЗД-ийн 19-р хорооны нийгмийн ажилтан, хэсгийн цагдаагийн төлөөлөгч, БЗД-ийн Онцгой байдлын хэлтсийн мэргэжилтэн нар Гэмт хэргээс урьдчилан сэргийлэх, Галын аюулгүй байдлыг хангах, Онцгой байдлын мэдлэгийг дээшлүүлэх талаар сургалт явууллаа.



2016.04.08-ны өдөр "Өндөр бүтээмжтэй оюутны 7 дадал" номын агуулгаар Манай сургуулийн 2016 оны шилдэг оюутны нэг УУМ-4 ангийн оюутан Г.Соёлтүвшин төлөвшүүлэх сургалт хийлээ.


“Сургуулийн өмнөх, бага, дунд, дээд боловсролын дидактикийн тулгамдсан асуудлууд” сэдэвт олон улсын эрдэм шинжилгээний хурал 2015 оны 11-р сарын 27-д Орхон их сургуулийн уншлагын танхимд боллоо.

Аварга ДС, МУИС-ийн Бизнесийн сургууль, Маргад ДС, Орхон ИС, МУИС-ийн Боловсрол, сэтгэл судлалын тэнхим, Шинэ Монгол сургууль, Газарчин ДС, ШУТИС-ийн Дарханы Технологийн сургууль, Гурван-Эрдэнэ ДС, ХААИС-ийн Гадаад хэлний тэнхим, МУБИС-ийн Архангайн Багшийн сургууль, ОХУ-ын Буриад улсын Хиагтын 4-р сургууль, Восточно-Сибирский гос.университет технологий и управлений, МУБИС-ийн СӨБС, УБТС, Багшийн сургууль, Боловсрол судлал аргазүйн тэнхимийн эрдэмтэн багш судлаачид илтгэлээ хэлэлцүүллээ.

Газарчин дээд сургуулийн Боловсрол судлалын тэнхимийн багш, доктор, профессор Н.Цэдэвсүрэн, багш Д.Батдорж нар оролцлоо.



Боловсрол судлалын тэнхимийн багш нар Хөх хот "Хөх хотын багшийн их сургуульд" зочилон туршлага судлан, хамтран ажиллах боллоо.

Хөх хотын багшийн их сургуулийн гадаад харилцаа хариуцсан захирал Аянга БСТ-н тэнхимийн багш Т.Дамжин


Mонгол улс дахь дээд боловсролын чанарын баталгаажууллын тогтолцоо” сэдэвт хуралд оролцсон.



Бизнесийн сургууль, хөтөлбөрийг магадлан итгэмжлэх зөвлөл буюу ACBSP байгууллагын 2015 оны жилийн хуралд АНУ-ын Пенсильван мужийн Филадельфиа хотод 2015 оны 6 дугаар сарын 12-15-ны өдрүүдэд Газарчин дээд сургуулийн төлөөлөгчид оролцлоо


Газарчин дээд сургуулийн багш нар Дээд болон мэргэжлийн боловсролын сургалтын байгууллагын болон хөтөлбөрийн магадлан итгэмжлэлийн шинэ шалгуур шаардлагыг их дээд сургуулиудын удирдлага, багш, судлаачдад танилцуулах, санал зөвлөмжийг тусгах хэлэлцүүлэгт 2015 оны 11 дүгээр сарын 13-ны өдөр ШУТИС-ийн E-602 тоот хурлын танхимд оролцлоо. Уг хэлэлцүүлэгт БМИҮЗ-д гишүүнчлэлтэй 40 гаруй сургалтын байгууллагын 110 гаруй хүнийг хамруулан, багийн системийг бүрдүүлэн, хүн нэг бүрийн оролцоог хангасан маш үр дүнтэй хэлэлцүүлэг болж өнгөрлөө.

1

Харин тэрхүү хөгжлийгМонгол улсын хөгжлийн гарцыг тодорхойлох хүчин зүйл олон. Харин тэрхүү хөгжлийг

Монгол улсын хөгжлийн гарцыг тодорхойлох хүчин зүйл олон. Харин тэрхүү хөгжлийгМонгол улсын хөгжлийн гарцыг тодорхойлох хүчин зүйл олон. Харин тэрхүү хөгжлийгМонгол ул...

Онцлох мэдээ

08-24-2016

Монгол улсын хөгжлийн гарцыг тодорхойлох хүчин зүйл олон. Харин тэрхүү хөгжлийг...

08-24-2016

Монгол улсын хөгжлийн гарцыг тодорхойлох хүчин зүйл олон. Харин тэрхүү хөгжлийг...

08-24-2016

Монгол улсын хөгжлийн гарцыг тодорхойлох хүчин зүйл олон. Харин тэрхүү хөгжлийг...

Дэлгэрэнгүй